مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-05اجتماعي

اعزام 20هزارنفر از جامعه هدف بهزیستی به کربلا و مشهد تا پایان سال


محمد ملکی مسئول پویش زائر اولی هاست، گفت: امسال ما پویش را کنار سازمان بهزیستی راه اندازی کردیم و تا پایان سال قصدمان این است که حدود 20 هزار نفر از این جامعه را به عتبات و مشهد مقدس ببریم.

- محمد ملکی مسئول پویش زائر اولی ها که مختص اعزام ناتوان های جسمی حرکتی و معلولین به مشهد و کربلا است در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این پویش گفت: ما تقریباً چهارده سال سابقه این را داشتیم که از مناطق محروم کشور از حواشی تهران تا سیستان بلوچستان، جنوب شرق کشور، جنوب کشور حتی سبزوار زائر اولی به سمت مشهد می بردیم.

در این امر گروه های جهادی که با همدیگر فعالیت می کردیم مسئول شناسایی و جمع سپاری بوده و از بین مردم و خیرین تأمین وجه می کردیم.

سال گذشته 4 هزار و 100 زائر اولی راهی عتبات شدند وی ادامه داد: از سال گذشته گروه های جهادی کنار همدیگر قرار گرفته و توانمندی خودمان را در ترویج و جمع سپاری محک زدیم.

در همین راستا پویشی به اسم پویش ملی زائر اولی ها راه اندازی شد و این بار موضوع از سمت مشهد به سمت زائر اولیه های کربلا در ایام اربعین تغییر کرد سال گذشته ما سایتی را راه اندازی کردیم جمع سپاری کردیم به سایت زائر اولی ها و خروجی این شد که توانستیم کمک هزینه ی 4 هزار و 100 زائر اولی را تأمین کنیم که همان سال نیز مشرف به عتبات شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20هزارنفر از جامعه هدف بهزیستی به کربلا و مشهد تا پایان سال

اعزام 20هزارنفر از جامعه هدف بهزیستی به کربلا و مشهد تا پایان سال